Friday, October 8, 2010

Al Masih Dajjal siri 6




Al Masih Dajjal siri 6 : Big Foot ...Pengasuh Dajjal


Sesungguhnya Allah s.w.t tidak bertindak zalim ke atas hamba-hambanya tetapi hamba-hambanya lah yg melakukan kezaliman ke atas diri-diri mereka sendiri . Allah s.w.t tidak akan menimpakan bala' kepada sesuatu kawasan sekiranya penduduk di sesuatu kawasan itu beriman dan beramal soleh dan meninggalkan maksiat dan perkara-perkara keji .

Negeri Samirah@Sumariah telah musnah ,semua penduduknya mati ,segala bangunan musnah ,negeri itu umpama padang jarak padang terkukur . Seperti mana yg saya tuliskan pada kisah yg lepas dengan izin dan takdir Allah s.w.t hanya seorang sahaja yg masih hidup .manusia yg dimaksudkan ialah DAJJAL yg berumur 5 tahun .

Sesungguhnya dia telah ditakdirkan menjadi manusia perosak dan berbahaya pada zaman ini ..sudah tentu dia akan muncul tidak lama lagi ..
ada ulama yg berpendapat Dajjal akan muncul dikhalayak ramai pada tahun 2020 M atau 2023 M . Sekiranya anda membaca dialog di antara Muslim dengan Bishop di dlm blog ini pada artikal yg lalu , anda akan dapat merasai yg tempoh kemunculan Dajjal hanya tinggal beberapa tahun lagi .

"INILAH TAHUN-TAHUN YG TERAKHIR UNTUK UMAT ISLAM MELANGSUNGKAN PERKAHWINANNYA DAN MENUNAIKAN HAJIjika ummat Islam tidak melakukannya ..maka mereka akan menyesal tidak kesudahan"


  • .- inilah mafhum kata-kata bishop yg berdialog dengan muslim itu

------------------

Kanak-kanak @ Dajjal itu melihat apa yg berlaku disekelilingnya ...negerinya sudah musnah dan tidak sesuai diduduki lagi oleh manusia dalam jangka masa yg panjang .

Tiba-tiba dengan izin dan perintah Allah s.w.t Malaikat Jibrael a.s pun turun ke negeri yg musnah itu . Tujuan malaikat Jibrael a.s ke sana ialah untuk mengambil kanak -kanak @ Dajjal dan membawanya ke sebuah pulau yg subur dengan tumbuh-tumbuhan . Suatu tempat yg terasing dan jauh drp pengaruh manusia .Di manakah pulau itu ?
Pulau itu terletak berdekatan dengan negeri YAMAN dilautan HINDI . Kemudian kanak-kanak itu ditinggalkan bersendirian dipulau itu .Malaikat Jibrael a.s diperintahkan oleh Allah s.w.t untuk memelihara dan mengawasi perkembangan kanak-kanak @ Dajjal itu dari masa kesemasa .

Walupun kanak-kanak itu adalah manusia yg paling berbahaya disepanjang zaman manusia sejak Nabi Adam a.s sehingga kiamat , Allah s.w.t Yang Maha Penyayang tetap menyayanginya .Allah berfirman kepada Malaikat Jibrael a.s

" Hai Jibrael ,anak itu adalah hamba-Ku tetapi di akhir zaman nanti ia akan mengaku sebagai tuhan yg disembah di muka bumi .Aku akan mengutus orang yg akan menyeksa nya dengan seksaaan yg pedih dan akan membunuhnya pada suatu saat tertentu yg tidak akan diingkari oleh hamba-Ku .Orang tersebut adalah seorang Nabi yg diutus pada suatu masa dan akan menjadi seorang wali tanpa wahyu pada menjelang akhir zaman "


Manusia yg dimaksudkan itu ialah tidak lain tidak bukan ialah
Nabi Isa a.s putera kepada Siti Maryam perempuan yg tersuci di dunia dan Dajjal pula mengambil gelaran ANTI CHIRST @ anti Nabi Isa a.s ataupun raja bagi pergerakkan persatuanILUMINATI danFREEMASON dan Pemerintah dibelakang tabirNEW WORLD ORDER atau ST. PETER II , paus yg terhebat dan teragung yg akan muncul menggantikan Paus yg terakhir yg masih hidup sekarang ini dan sudah lanjut usianya lebih kurang 90 tahun . Inilah 2 watak utama di pentas utama akhir zaman @ zaman ini .
St Petter II , paus yg terhebat itu akan mengistiharkan bahawa segala kerosakkan yg berlaku di dunia ini adalah disebabkan oleh ilmu -ilmu Islam kerana teknologi yg wujud sekarang adalah berasaskan ilmu Islam dan sewajarnya Umat Islam wajar di bunuh dan seterusnya CANTOS @ tentera mereka akan membunuh orang Islam secara beramai-ramai , Bermula pengistiharan itu maka selepas 9 bulan kemudian akan berlakunya perang yg dinanti-nantikan oleh Penganut Kristian iaitu perang ARMAGEDDON .

Sudah tentu lah Dajjal yg muncul itu akan memakai topeng khas bagi menyembunyikan indentitinya yg sebenar dan beliau juga akan berpura -pura mati terbunuh .
Walaubagaimanapun perkara ini hanya pendapat peribadi saya sahaja . 
------------------

Selain Malaikat Jibrael a.s ada satu makhluk Allah s.w.t yg ditugaskan sebagai pengasuh kepada
 Dajjal d ipulau itu .Makhluk itu ialah seekor bintang yg berbulu tebal sehingga tidak dapat bagi sesiapa yg melihatnya untuk membezakan yang mana bahagian depan dan yg mana bahagian belakang bintang tersebut . Nama bintang itu yg dirakamkan di dlm hadis dikenali sebagai JASASAH dan kini manusia memanggilnya sebagai 
BIG FOOT .

Jasassah @ big Foot diberi kemampuan oleh Allah s.w.t untuk berkata-kata menggunakan bahasa manusia . Ia boleh bertutur dengan menggunakan bahasa Ibrani tua @ bahasa orang-orang Yahudi dan juga mampu berbahasa Arab . Kemampuan Jasasah berkata-kata menggunakan bahasa manusia adalah terhad ,ia hanya berkata berkenaan perkara -perkara yg penting sahaja ,selepas itu ia kembali menjadi binatang biasa sahaja .

Jasasahlah yg menjaga Dajjal akan makan minumnya dan mengajar kesedaran-kesedaran yg sepatutnya didengar dan dituruti oleh Dajjal . Dajjal mendapat pendidikan yg istimewa drp Allah s.w.t , ini adalah semata-,mata untuk menjelaskan siapa sebenarnya beliau dan siapa sebenarnya Tuhan yg layak disembah dan tuhan sebenar yg mencipta Alam ini . Jasasahlah yg bersungguh -sungguh memberi kesedaran itu kepada Dajjal supaya ia di akhir zaman nanti menjadi manusia yg baik bukan manusia yg amat berbahaya kepada manusia samada Muslim dan bukan Muslim .Persoalannya adakah Jasasah berjaya mendidik Dajjal ?

Dajjal seperti kebiasaannya semasa d inegeri Samirah@ Sumariah dulu lebih banyak tidurnya berbanding jaganya ..jaganya hanya untuk makan dan minum yg disediakan oleh pengasuhnya . Jibrael a.s hanya sebagai pemantau yg datang sekali-sekala dan kekerapan nya itu semakin jarang sehingalah MalaikatJibrael a.s tidak datang-datang lagi menjengok Dajjal ,memandangkan Dajjal sudah besar dan tahu menjaga diri ,seterusnya tugas menjaga Dajjal 100% dipertanggungjawabkan kepada Jasasah .

Ini kerana Dajjal sudah meningkat besar dan Jibrael a.s mempunyai tugas yg lebih utama drp menjaga Dajjal ...

Bersambung ............

No comments:

Post a Comment