Sunday, October 10, 2010

Hari ini dalam sejarah!




Hari ini dalam sejarah ... Dah lah jangan tengok TV banyak-banyak ..gunakan otak utk KEBEBASAN










                                  Saya cuba untuk membongkar kegiatan yg wajib dibongkar seperti rutin "mereka " yg sentiasa mengintip pergerakkan kita ,Mencari kelemahan kita kemudian disogokkan dengan pogram -pogram yg menyebabkan kita semakin lemah dan lemah dan juga menyebab kan akal kita beku dan tidak dapat berfikir ..Wahai otak-otak yg dimiliki oleh orang melayu ,maka sudah tibalah masanya utk anda gunakan otak kurniaan Ilahi itu utk diwakafkan untuk kebaikan masyarakat Islam dan manusia ! . Sampai bila kita hendak berdiam diri dan menipu diri yg kita ini masih selamat dan aman padahal keadaan sudah semakin kritikal tanpa kita sedari ...

Di
 Malaysia, cawangan Freemason beroperasi sebagai Loji Besar Daerah Timur
Tengah (District Grand Lodges of Middle East atau DGLME)...D
GLME secara rasmi
bermula di 
Kuala Lumpur pd 20 Oktober 191
6. Ia dipanggil Timur Tengah kerana pada awal kurun ke-19, setiap yang berada antara timur India tidak termasuk
timur jauh (Hong Kong, China dan Jepun) dikenali sebagai Timur Tengah... Hanya
pada kurun ke-20, istilah Timur Tengah merujuk kepada negra Arab d
an Teluk...

Cawangan ini bagaimanapun tidak mahu mengubah namanya kerana sudah biasa dengan nama tersebut dan tradisinya.....


DGLME ini meliputi bandar yang luas termasuk bandar lain di rantau ini cawangan freemason dikenali
sebagai loji ,berikut adalah kuantiti loji di sekitar bandar-bandar di seluruh negara termasuk Singapura dan Thailand :
  • Singapura: 3 loji..
  • Kuala Lumpur: 3 loji..
  • Pulau Pinang: 1 loji..
  • lpoh: 1 loji..
  • Kuantan: 1 loji..
  • Kuching: 2 loji..
  • Port Dickson: 1 loji..
  • Port Klang: 1 loji..
  • Taiping: 1 loji..
  • Kota Kinabalu: 1 loji..
  • Bangkok: 3 loji..
  • Pattaya: 1 loji..

Adapun secara ringkasnya Loji -loji Freemason boleh di temui di alamat di bawah ini...
  • 1. Lodge Scotia No. 1003 Penang
  • 2. Lodge St. John No.1072 Bangkok
  • 3. Lodge Tullibardine in the East No. 1118 K Lumpur
  • 4. Lodge Ailsa No. 1172 S'pore
  • 5. Lodge St. Andrew No. 1437 S'pore
  • 6. Lodge Sarawak No. 1452 Sarawak
  • 7. Lodge Angus No. 1529 Ipoh
  • 8. Lodge Sri Aman No. 1545 K Lumpur
  • 9. Lodge Royal Pahang No. 1589 Pahang
  • 10. Lodge Kilwinning in the East No. 1606 K Lumpur
  • 11. Lodge Lane Xang No. 1632 Bangkok
  • 12. Lodge Pattaya West Winds No. 1803 Pattaya
  • 13. Lodge Mulu No. 1821 Kuching
  • 14. Lodge Si-Rusa No. 1823 P Dickson
  • 15. Lodge Mt.Faber No. 1825 S'pore
  • 16. Lodge Api-Api No. 1826 K Kinabalu
  • 17. Lodge Darul Ehsan No. 1827 Port Klang
  • 18. Lodge Taiping No. 1831 Taiping
  • 19. Lodge Ratanakosin No. 1833 Bangkok

Kesimpulan awal Di Malaysia terdapat 12 logde Freemason!! Manakala Thailand hanya ada 4 logde sahaja...dan Singapura ada 3 lodge . Ini tidak termasuk lagi lodge-lodge kecil yang dibina di seluruh negara kita .. Samada kita perasan ataupun
tidak, inilah kenyataan sekarang...ia seperti macam tidak berfungsi tetapi bergerak cergas dan aktif dengan imej low profile dan tidak ada apa-apa yg henda
k dirisaukan
3 keping gambar di atas adalah gambar -gambar yg banyak berlegar di internet yg berkaitan dengan freemason . Aktiviti yg dilakukan di atas ialah majlis perlantikan d
an jamuan makan ahli freemason Pulau Pinang atau di seluruh negara . Rakyat Malaysia yg berbangsa India yg bernama DR PRASHANTAR KUMAR itu adalah orang yg diraikan dan orang berbangsa Inggeris / kacukan Yahudi / Yahudi itu adalah orang yg bertanggungjawab melantiknya sebagai WORSHIPFUL MASTER tahun 2008 ( jangan tanya saya apa natang tu ). Kalau para pembaca ter jumpa mereka di jalan -jalan nanti tegurlah tetapi jangan terperdaya dengan tipu helah mereka kerana mereka adalah Ahli Jamaah Al Masih Ad Dajjal sealam jin dan manusia di akhir zaman ini . 
Pusat pergerakan freemason di Sabah boleh ditemui di Karamunsing. Jelas dapat dilihat lambang freemason di bahagian hadapan pintu pagar mereka. Lihat gambar di bawah.

Agen-agen Yahudi yang bertapak di Sabah. seramai 3 orang agen , di mana ia telah bertapak lama di Sabah untuk menjalankan rancangan-rancangan mereka. Freemason ini bukanlah satu pertubuhan kebajikan ia lebih berfokus kepada menjayakan agenda jahat Yahudi Zions bin Dajjal dan abangnya Ilmuninati . Pertubuhan ini menyukai orang yg berpangkat , bijak ,berkuasa dan banyak harta dan luas pengaruhnya utk ditarik menjadi ahlinya .Sudah pasti orang kampung yg menjual sayur seperti kangkung ,bayam dsb secara kecil-kecilan di pasar tidak dipelawa untk menjadi ahlinya . Golongan ini lebih kepada mangsa dan ahli FREEMASON adalah pemangsanya .jangan klik gambar di bawah ini sekiranya anda lemah semangat)

Pada asalnya di
 tubuhkan pada tahun 0043 masihi untuk menentang ajaran Kristian.Tidak hairanlah jika rajanya@ketuanya @Tuhannya mengambil gelaran sebagai ANTICHIRST iaitu anti kepada Nabi Isa a.s .Kita jangan terpedaya dengan dakyah mereka ....oh mereka anti kristian dengan maksud yg lain mereka tidak anti kepada MUHAMMAD s.a.w dan ISLAM .Apabila ajaran kristian telah jatuh pada kurun ke-17 maka mereka beralih arah pula untuk menentang umat Islam sepenuhnya.

Freemason berasal dari 2 perkataan : 
Free–Bebas/Merdeka danMason–Tukang Batu atau Bangunan. Maka, jika digabungkan dua perkataan ini
, ia membawa maksud Juru Bina Bebas.

Ia merupakan 
sebuah organisasi Yahudi Antarabangsa yang bermatlamatkan menghancurkan kesejahteraan manusia, kehidupan politik, ekonomi, dan sosial negara yang ‘dimasukinya’.Selain itu Freemason bertujuan untuk merosakkan semua bangsa dan pemerintahan selain bangsa Yahudi. Ia merupakan langkah yg pertama kepada kerosakkan yg yg maha punah yg ke 2 iaitu apabila Dajjal keluar nanti !. Ia juga adalah suatu penyediaa
n tapak pemerintahan satu kerajaan dunia yg dibina beribu-ribu tahun yg lampau dengan penjenamaan yg releven dengan keadaan zaman .

Anda kata anda bersedia dan akan menjadi salah satu tentera Khalifah
 yg terakhir ..persoalannya bilakah anda mahu mulakan penyediaan tapak itu .Kata orang Inggeris " perkara itu ( kebangkitan Islam ke 2 itu pasti berlaku tapi persoalannya BILA ? )
Antara matlamat utama Freemason terbahagi kepada 2 bahagian :
  • 1) Matlamat utama:–Membina Haikal Sulaiman dengan cara merampas Baitul Maqdis dan membina KOMPLEKS Haikal Sulaiman di atasnya.( dalam proses yg mana di sebelah bawahnya sudah dibinakan kuil Solomon dan sudah digunakan)
  • 2) Matlamat sampingan:–
  • a) Menyebar fahaman Ilhadiyyah iaitu fahaman tidak percaya kepada mana-mana agama dan mana-mana tuhan. Yg mana acara kemuncaknya ialah dengan melancarkan projek BLUE BEAM . sekarang "MEREKA " dalam proses menghilangkan kepercayaan atau kebergantungan kepada tuhan seperti mencipta gempa-gempa bumi diseluruh dunia ,Taufan dan banjir yg dahsyat , Letupan gunung berapi dan wabak penyakit yg ganjil -ganjil
  • b) Menghapus semua kerajaan dan perasaan cinta kepada negara supaya manusia tidak ada jati diri dan mudah menerima konsep 1 dunia 2020 /23

Prinsip-Prinsip Freemason:
3.bp.blogspot.com/_d7rjE9S5XS4/SRmkHhu9O2I/AAAAAAAAACg/LC38E-1O9aE/s320/FreemasonLogo.jpg

  • 1) Kerahsiaan. (Seperti yg anda rasakan anda akan sentiasa di sihir serta bersangka baik dengan pertubuhan ini secara sedar dan tidak sedar-sedar )
  • 2) Wajib taat 100% kepada Yahudi dan putuskan hubungan dengan agama dan negara. ( padahal Yahudi adalah dikenali sebagai agama ? mengapa pula begitu ?..jawapannya Yahudi Zions ini sebenarnya tidak mempercayai NABI MUSA dan kitabnya ,NABI ISA dan Kitabnya serta NABI MUHAMMAD dan kitabnya .Mereka adalah Yahudi yg menyembah Manusia yg bermata satu dan mengamalkan sihir kuno yg hebat warisan Ilmu ahli sihir firaun dengan di upgred oleh Ilmu-ilmu yg dimiliki oleh The Fallen Angel iaitu Iblis . Agama ini dikenali sebagai agama KARBALLA . Di antara penganutnya yg tegar ialah MADONNA dsb .
  • 3) Muliakan keturunan Yahudi.( terutama dari keturunan ZIONS )
  • 4) Sebarkan kemungkaran dan agungkan hubungan seks.( Di antara agen-agen sex yg ampuh dan diterima secara holistik ialah SI GADIS BERBAJU MERAH ,seperti yg anda lihat pakaian artis -artis wanita di HOLLYWOOD . Serta filem-filem kartun yg dilukis dari asas alat kelamin samada lelaki dan wanita . Ada boleh lihat STEEPWET( Betul ke ejaannya nie ) watak di dalam kartun SPONGEBOB lihatlah hidungnya ..camkan baik-baik ,,matanya umpama buah zakar lelaki dan hidungnya adalah batang alat kelamin lelaki . itu baru satu contoh ...dan sebenarnya banyak lagi . Belum lagi laman -laman web lucah yg begitu banyak ... serta laman-lamam chat sosial dsb . Akibatnya glombang-glombang yg dipancar itu mempengaruhi , merangsang minda manusia yg menontonnya serta terjadilah gejala yg amat popular yg lebih popular dari anugerah juara lagu dan bintang popular berita harian iaitu "Juara Hati Natang Semalaysia" ataupun Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Sex Percuma . ataupun Satu Lubang Dengan 1 Juta Balak .. .Maka anugerah -anugerah ini ditentang dengan satu lagu keramat iaitu yg bertajuk KAMI PERHATIN . Memadai ke ?
  • 5) Musuhi semua agama sehingga dapat menguasainya. Maka agen Kaf ,Fa ,Ra iaitu Mustafa Kamal Ataturk dengan suksesnya memisahkan Ibadah dengan kehidupan . Raja Sekular Sedunia dan benih -benih ataturk itu ada di otak -otak samada Muslim dan juga Non muslim . Benih -benih itu sudah menjadi pokok saka bukan 7 keturunan bahkan mungkin lebih , tumbuh subur di pemikiran manusia dan sesungguhnya idologi itu sanggup dipertahankan dengan pelbagai cara dan masih utuh dan berakar di jiwa yg belum bebas menyerah kepada tuhannya . Secara tidak sedar dan tidak mahu sedar-sedar , manusia -manusia itu juga adalah rakyat Dajjal .Apabila Dajjal keluar maka mudah sahajalah baginya mendapat hamba-hambanya yg memang sudah sedia diperhambakan .
Jadi bersegeralah bertindak sebelum terlambat ......kalau tidak percaya tunggulah apabila sudah mati nanti ....

-Artikel dipetik dari laman www.tanya-ustaz.blogspot.com

3 comments:

  1. Assalamualaikum saudara, baru-baru ini saya ada membuat penelitian ke atas Lodge Angus, Ipoh. boleh sent kepada saya email saudara untuk saya berkomunikasi dngan lebih teliti dan tepat akan hal ini. faham-faham la, ejen yahudi banyak. takut perkara ni terbongkar. ada benda yang penting ingin saya kongsikan bersama. terima kasih

    ReplyDelete
  2. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya ialah Encik Harris. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, mengalami penurunan kewangan sepanjang tahun-tahun tersebut. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Illuminati Besar, Encik Harris, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Tuan Harris. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Harris. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  3. Join the Illuminati to become rich and famous are you business,Man or woman, politician,you need a promotion in office.are you,musician,pastor,lawyer,actor,actress,banker army and you want to be on top and become rich and famous here is the solution grand to get higher in life and position of your job here is your chance now.You can achieve your dreams by being a member of the Great organisation so that all your dreams and heart desire can be fully in life.if you really want to be a member of the great organisation, contact us every new members are entitled with  sum of 10 millions and a brand new car of your choice and Golden talisman Ring and membership card and a free visa to travel to any country of your choice. in this organisation will help each other and protect each other too.if have any problem regarding anything someone fight what blog to you will are going to fight the person together.if you are interested contact us now whatsapp +2347051758952 or morganilluminatirich@gmail.com do not be afraid no human sacrifice if you also want to be brilliant person
    pls publish my comment

    ReplyDelete