Monday, October 11, 2010

Jihad yg terakhir : Asal usul negara panji-panji hitam dari timur




Jihad yg terakhir : Asal usul negara panji-panji hitam dari timur

AMARAN: Artikal ini adalah dalam bentuk kajian ,para pembaca hendaklah menilai semula kesahihan kandungan artikal ini sebelum mempercayainya . Saya memohon ampun kepada ahli aggota panji-panji hitam dari timur yg sebenar sekiranya info-info ini tidak sebenar-benar yg dimaksudkannya




Di mana munculnya GENG 313 tentera sabil itu ?
Sudah puas saya kaji dan mencari dari pelbagai sumber maklumat ...ada sahaja maklumat panji-panji hitam dari timur , saya akan baca dan kaji ...pada penghujung kajian dan pencarian , saya menemui di mana asal usul GENG 313 tentera sabil ini akan muncul .




Mereka ini akan muncul dari tanah yg dijanjikan oleh tuhan pada akhir zaman yg dikenali sebagai SEMENANJUNG EMAS . Kalau para pembaca masih ingat ketika kita di sekolah rendah atau menengah para cikgu sekolah mata pelajaran sejarah ada menyebutkan semenanjung emas ini disebut dengan namanya begitu atas beberapa faktor


1- Negara itu terletak di tengah -tengah pusat perdagangan antara timur dan barat ,suatu tempat yg strategik bagi para pedagang
2- Kawasan ini tertanam nya galian yg dikenali sebagai emas .


Pada pendapat peribadi saya kedua -dua faktor ini adalah benar tetapi yg paling benar ialah kawasan ini tertanamnya galian emas yg sangat banyak . Selain itu harta -harta "KARUN " yg jumlahnya melebihi harta yg dimiliki oleh kesatria templer " iaitu seperti kata-kata mereka sebagai dakwaan banyaknya harta yg mereka temui SANGAT BERNILAI WALAUPUN BAGI SEORANG RAJA "


Maka wujudlah paranormal-paranormal di kawasan semenanjung emas dan kawasan sekitarnya berlumba-lumpa mengimbas dengan menggunakan SCAN JINS utk tujuan menimbulkan emas-emas yg sangat -sangat banyak . Ini bukan cerita khayalan , tanyakan sahaja kepada pemburu khazanah emas /harta karun di seluruh kawasan semenanjung emas dan sekitarnya .


Sesungguhnya Allah s.w.t tidak mengizinkan paranormal-paranormal ini mengambil khazanah harta karun /emas ini melainkan sedikit atas sebab mereka bukan pewarisnya ! . dan juga para anak-anak raja di kawasan semenanjung emas ini yg mengaku-aku itu adalah haknya .


Sesungguhnya harta itu adalah hak fakir dan miskin , anak-anak yatim dan orang-orang yg sepatut dan selayaknya diberi bantuan !. khazanah harta ini akan diserahkan semuanya sekali kepada RAJA yg terakhir yg akan berkuasa dan berdaulat di semenanjung emas ini iaitu yg akan lahir dikalangan GENG 313 tentera sabil ini . Raja ini akan diberi kemudahan akses VVVVIP utk mendapatkannya tanpa bersusah payah seperti usaha-usaha paranormal yg lain .


Raja inilah yg akan memberikan dan mengagih-agihkan harta tersebut tanpa dihitung-hitung banyaknya kepada mereka yg layak diberi bantuan . Sesungguhnya sang raja ini tidak mahu harta ini walaupun sedikit ,yg ada di hatinya ialah bagaimana hendak mengenal tuhan dan hampir dengan-Nya . Sebaik-baik harta ialah mengenal tuhan kerana ia tidak boleh dicuri oleh sesiapapun .


Harta ini akan diberikan kepada yg berhak selepas sahaja semenanjung emas ini mengalami pembersihan total selama 5 hingga 6 tahun yg kesannya kepada semenanjung emas ini tidak seperti suasana yg tuan-tuan lihat sekarang ini ,Tuan-tuan akan tercengang -cengang melihat keadaan yg sangat baharu dan pelik iaitu suasana yg bertukar sehingga 180 darjah ...dan bahasa yg seumpanya dengannya .


Saya gelarkan ketua geng 313 tentera sabil panji-panji hitam dari timur ini dengan RAJA SEMENANJUNG EMAS YG TERAKHIR . yg akan memerintah dengan pimpinan dari ALLAH seperti pimpinan para khalifah -khalifah Islam pada zaman lampau .


BUKAN JUGA DIKALANGAN NGO DAN AHLI SILAT
Kalau dahulu geng 313 tentera sabil ini tidak akan lahir dari sistem demokrasi dan pada kali ini saya berpendapat pula yg geng 313 tentera sabil ini juga tidak lahir dari kalangan NGO seperti Al Arqom , Jamaah Tabligh , ABIM , JIM ,PESAKA dan pertubuhan -pertubuhan yg seumpama dengannya . Saya menulis artikal ini bukan utk mengatakan tidak perlunya mengaggotai parti politik atau NGO-NGO ini . Bukan ,bukan ..itu bukan niat saya ...saya menulis artikal ini semata-mata utk berkongsi maklumat , siapakah sebenarnya golongan yg dikenali sebagai panji-panji hitam dari timur ini .


Bukan juga dikalangan pasukan ahli -ahli silat ,walaupun ada di antara mereka yg menyimpan bendera hitam putih ini sebagi azimat . Hang Tuah ada menyampaikan kata-kata keramat 'Tak Melayu hilang di dunia " iaitu pesanan Tuan Gurunya Adiputra juga bukan asli orang melayu .


Pesanan ini dipegang erat oleh sebahagian pesilat-pesilat melayu kita sebagai suatu amanat yg melayu akan bangkit di akhir zaman sebagai suatu kuasa besar dunia . Saya bersetuju dengan pendapat itu tetapi tidak bersetuju yg pasukan pesilat kita itu adalah geng 313 yg dimaksudkan di dalam hadis rasulallah s.a.w .


Kalau bukan dikalangan parti politik ataupun bukan dikalangan NGO ataupun dikalangan pertubuhan silat ,maka dari manakah aliran Geng 313 tentera sabil ini akan muncul ?


Jawapannya ialah itu adalah rahsia tuhan yg akan dibukakan kepada manusia yg dipilih sahaja yg akan menjadi sebahagian geng 313 tentera sabil itu . Ia boleh diumpamakan sebagai satu bilik gerakkan di bawah dasar laut yg tersembunyi lagi sukar ditemui dan dikesan walaupun menggunakan scan jins yg terhebat . Sudah tentulah ia juga gagal dikesan dengan peralatan canggih teknologi zaman kini ......


NUKILAN BLOGGER WWW.TANYA-USTAZ.BLOGSPOT.COM
LAWATI LAMAN TERSEBUT UNTUK LEBIH BANYAK INFORMASI

2 comments:

  1. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  2. Hebat penulis blog ni kajiannye mengetahui ade geng 313 walaupun ianya terkandung di jaln rahsia....

    ReplyDelete