Monday, October 11, 2010

Jihad Terakhir:Keanggotaan Panji Hitam di Ufuk Timur




Jihad yg terakhir : Keanggotaan ahli panji-panji hitam dari timur


Golongan yg mendapat petunjuk


Geng 313 tentera sabil akhir zaman @ tentera panji-panji hitam dari timur memang ramai peminatnya . Sekiranya anda seorang muslim yg normal , maka Allah s.w.t akan mencampakkan semangat hendak mati syahid di dalam hati sanubari tuan-tuan . Itulah manusia yg masih ada Iman di dlm hatinya dan itu adalah tanda-tanda anda seorang muslim yg masih normal .


Jika tidak ada hati utk berjihad dan mati syahid pada jalan Allah s.a.wt , maka ketahuilah ! yg anda telah dijangkiti virus kufur yg sangat merbahaya utk kesihatan rohaniah anda . Dan anda sudah termuat turun gelombang virus yg sedang berlegar-legar di ruang udara ke dalam akal dan hati anda . Cepat-cepatlah cari anti virus sebelum anda menjadi manusia yg sama lagi 2x5 dengan musuh-musuh Islam yg mengatakan JIHAD ITU adalah JAHAT LAGI GANAS DAN BERDOSA lagi bukan dari ajaran Islam yg sebenar .


Siapakah anggota GENG 313 tentera sabil ini .


Kalau pendapat ini tidak melampau ..mereka adalah komando ELIT yg jumlahnya hanya 313 orang termasuk lelaki dan perempuan . Mereka ini adalah di kalangan AHLI BAIT rasulallah s.a.w . Sebenarnya anda di larang keras utk berkata bahawa ahli bait rasulallah s.a.w ini adalah syiah ! itu adalah suatu fitnah lagi dusta ! . Ahli bait rasulallah s.a.w adalah golongan Islam yg serupa dengan saudara-saudara Islam yg lain . Adakah syiah yg melaknat Saidina Abu Bakar , Saidina Umar dan seluruh para sahabat kecuali beberapa orang sahabat dan membunuh cucu kesayangan baginda layak di kenali sebagai muslim ? . Apakah pendapat anda tentang itu ?


Ahli GENG 313 tentera sabil ini bukanlah terdiri di kalangan orang yg berbangsa Arab tetapi mereka adalah di kalangan keturunan rasulallah s.a.w semuanya sekali walaupun kulitnya sudah menjadi sawo matang ,hitam ataupun bermata sepet berbahasa Melayu , Jawa , kacukan India dan sebagainya . Hanya di dalam darahnya sahaja yg masih mengelegak titisan darah rasulallah s.a.w yg mulia yg bercampur dengan bangsa ajam di semenanjung emas dan sekitarnya .


Keturunan Rasulallah s.a.w bercampur dengan keturunan dari Nabi Ibrahim a.s


Di Tanah semenanjung Emas dan sekitarnya yg dikenali sebagai NUSANTARA ini lahirlah manusia dari keturunan baginda rasulallah s.a.w dengan keturunan Nabi Ibrahim a.s dengan isterinya bernama Saidatina Qonturah r.a . Hasil perkahwinan ini maka lahirlah anak cucu yg ramai bertaburan di nusantara ini sebahagiannya menjadi orang yg beruntung seperti menjadi para wali dan ulama yg soleh seperti WALI SONGO dan wali -wali Allah s.w.t yg ramai samada di kenali oleh manusia atau tidak dikenali di sepanjang zaman di nusantara sehingga kini


Dan sebahagiannya kurang bernasib baik iaitu mereka muslim juga tetapi lalai dengan dunia dan keseronokannya dan golongan inilah yg ramai . Maka ahli geng 313 tentera sabil ini adalah di kalangan keturunan rasulallah s.a.w dengan Nabi Ibrahim a.s yg beruntung bukan yg kurang bernasib baik .


Pada suatu hari rasulallah s.a. w sedang duduk -duduk tiba-tiba datang beberapa orang keturunan Bani Hasyim. Tiba-tiba baginda menangis lalu di tanya oleh para sahabat , Mengapa anda menangis ? adakah perkara yg tidak menyenangi hati anda wahai rasulallah ? .lalu baginda pun menjelaskan . Keturunanku ini akan ditimpa kesusahan dan fitnah sehinggalah muncul segolongan manusia yg dikenali sebagai pasukan panji-panji hitam dari timur yg akan membela keluargaku dan meletakan nya ke tempat yg sepatutnya . ..............(GENG 313 tentera sabil ).


Wali songo yg bercita -cita menjadi GENG 313 tentera sabil .


Nama wali songo amat di kenali dan masyhur di seluruh nusantara ..mereka pun pernah bercita -cita yg pada zamannyalah mudah-mudahan terjadinya kebangkitan Islam buat kali yg ke dua ditambah pula mereka telah dapat mendirikan kerajaan Islam DEMAK di Pulau Jawa . Salah seorang wali songo yg terkenal bernama Sunan Kali Jaga pernah berkata " Ku fikir pada zaman kami ini kebangkitan Islam yg ke 2 itu akan berlaku tetapi nampaknya bukan ...iya mungkin akan berlaku pada masa 500-600 tahun akan datang ..." (gaya bahasa pertuturannya telah ditukar mengikut kesesuaian artikal ini ) .


Sahabat -sahabat besar nabi s.a.w pun sama bercita -cita menjadi yg manusia yg terbaik . Saidina Muawiyah r.a dan tenteranya juga berharap-harap menjadi ketua dan tentera yg terbaik pada zamannya itu .Apa yg cuba saya sampaikan ialah ..ada sepotong hadis yg mafhumnya ... Kota Kostintapol ini akan di buka kelak ....ia akan dibuka oleh seorang lelaki yg baik dan tentera yg terbaik ... Saidina Muawaiyah cuba membukanya dan juga khalifah -khalifah seterusnya tetapi telah ditakdirkan yg dimaksudkan oleh baginda Rasulallah s.a.w itu adalah seorang lelaki yg bernama MUHAMMAD salah seorang khalifah kerajaaan Usmaniyyah yg dikenali dan di gelar sebagai Muhammad al Fateh bersempena kejayaannya membuka kota tersebut .


Bagindalah yg telah ditakdirkan oleh Allah s.w.t yg ditakdirkan dapat membuka kota itu dan ditukar namanya menjadi ISTANBOL .



GENG 313 tentera sabil mengidolakan Kerajaan Islam Demak .


Walaupun cita -cita para wali Allah yg 9 itu tidak dikabulkan oleh Allah s.w.t tetapi kerajaan Islam yg akan bangkit buat kali ke 2nya itu akan mengambil Kerajaan Islam Demak itu sebagai Idola nya . Kebetulan pula di antara ahli geng 313 itu terdapat anak cucu wali songo yg sentiasa mendapat sokongan dari para wali tersebut dalam perjalanan kerohaniannya .


Maka kerajaan Islam di akhir zaman nanti beridolakan kerajaan Islam Demak wali songo yg disesuaikan dengan zaman dan tempat kerajaan itu berdiri nanti . Wallah a'lam as sowwab .


bersambung insyaallah ...

NUKILAN BLOGGER WWW.TANYA-USTAZ.BLOGSPOT.COM
Lawati lama web tertera untuk lebih informasi menarik dan bermanfaat.

No comments:

Post a Comment